جدید ترین اخبارقم

جدید ترین اخبارقم

سریع ترین پایگاه خبررسانی استان قم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 21688
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


لاریجانی: آمریکا با طرح مذاکره در پی ماجراجویی جدید است1391/11/29(یکشنبه)

 

 
به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای لاریجانی در مراسم سالگرد سردار شهید احمد سوداگر در تالار وزارت کشور افزود : آنان به علت مشکلات فراوان قصد دارند از افغانستان بیرون بیایند و به گونه ای مسئله فلسطین را سرهم  کند  و این نشان می دهد که جای مهم تری را هدف گرفته اند و یک نقطه از این اهداف همان ایران است.

وی تاکید کرد: امریکاییها نقشه جدیدی در ذهن خود برای دنیا ترسیم کرده اند و یکی از مهم ترین اهدافشان در این نقشه مقابله با ایران است چرا که ایستادگی ایران در منطقه برای آنان هزینه بر بوده است .

آقای لاریجانی رفتارهای اخیر آمریکا در بحث مذاکره با ایران را فریبکاری و به منظور تشویش و تضعیف برخی افراد ساده ذهن دانست و گفت : البته واقعیت این است که آنان با  طرح چنین مسائلی راه به جایی نخواهند برد و چیزی عایدشان نخواهد شد .

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره رفتارهای آمریکا در طرح مذاکره با ایران بیانات ایشان را تحلیلی روشن و جامع از رفتار آمریکاییها عنوان کردو گفت : همانطور که بارها تجربه کرده ایم این بار نیز همانند گذشته ولایت فقیه راه را برای همگان مشخص کرد همانگونه که در دورانهای گذشته از جمله در زمان امام راحل با رهنمودهای ولی فقیه زمان امت نیز به این رهنمودها لبیک گفت و در حماسه ای بی نظیر مقابل زیاده خواهان ایستاد .

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اشاره ای به شخصیت شهید سردار احمد سوداگر کرد و این شهید را دردانه دفاع مقدس دانست وگفت : شهید سوداگر تربیت یافته مکتب و مسلک امام خمینی بود و در این راه با تاسی از ولایت  و مجاهدت روز افزون دین خود را به امام و انقلاب و مردم ادا کرد .

لاریجانی افزود : شهیدانی همانند سردار حاج احمد سوداگر ، آرمانگرا و به حکومت اسلامی بر پایه ولایت فقیه اعتقاد قلبی داشتند و به همین دلیل در اقداماتشان موفق بودند بدینگونه که این شهید هم در اطلاعات و عملیات در زمان دفاع مقدس فردی پرتلاش و خوش فکر ، مردم دار  ،‌مخلص ، ساده زیست ، سخت کوش و پس از جنگ تحمیلی انسانی در خدمت آرمانهای امام و انقلاب بود و همواره در این مسیر پایدار بود.

در این مراسم سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی دیگر از فرماندهان سپاه ، خانواده شهید سوداگر و جمعی از خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ا . ح . ر تاريخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.جدیدترین اخبارقم را شما دراین وبلاگ مشاهده میکنید. درخبرنامه عضو شوید.نظریادتون نره موفق باشید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to new--news.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com